fbpx FATAL 2024 - Deixando a Pel | ULisboa

FATAL 2024 - Deixando a Pel

Deixando a Pel
18 de Maio de 2024
21:00
Auditório Carlos Paredes

FATAL 2024 - Deixando a Pel

Deixando a Pel é um espetáculo protagonizado pelo grupo da Compañia de Teatro Universitario da Universidade de Santiago de Compostela e vai ser realizado no dia 18 de maio, às 21h, no Auditório Carlos Paredes.

Share FATAL 2024 - Deixando a Pel

Sinopse
Deixando a Pel danza entre varios mundos, varias personaxes presas da mesma historia.
Non é a sociedade a que está mal? Cal é o límite dunha persoa? Canto podemos oprimir a un ser humano ata que faga o innomeable?
Mocidade, suicidio adolescente, disforia de xénero, frustración e crítica social. Unha dramaturxia de Andrea González inspirada no personaxe de Segismundo da obra ‘A vida é soño’ de Calderón de la Barca; na película ‘Laurence Anyways’ de Xavier Dolan e en múltiples investigacións e relatos anónimos.

O espetáculo tem duração de 50 minutos.

Nota: Espetáculo em Galego

Entrada livre, sujeita à lotação do espaço.

Os pedidos de reserva devem ser realizados através do e-mail fatal@campus.ul.pt até às 13h do dia do espetáculo. As reservas carecem de confirmação. As portas abrem 60 minutos antes do espetáculo e o levantamento dos convites deverá ser realizado até 30 minutos antes do início do mesmo.

Consulte aqui toda a programação do FATAL 2024.

1


NOTÍCIAS DA ULISBOA

Para que esteja sempre a par das atividades da ULisboa, nós levamos as notícias mais relevantes até ao seu email. Subscreva!

SUBSCREVER